Áno, problémy strieľačky RAGE na počítačoch, to už je v posledných dňoch dosť ohratá téma. Niektorí sa uspokoja s jednoduchým nadávaním, niektorí s tým skúsia niečo urobiť, samotný vývojári pre počítačových hráčov pripravia prvotný patch (umožňujúci KONEČNE detailnejšie nastavenie grafiky) a samotný John Carmack? Ten si nebral servítky a rovno sa v rozhovore pre server Kotaku vyjadril, že toto bola zo strany samotného titulu poriadna oje * ávačka. A čo viac, prezradil, že zatiaľ čo konzolové verzie Rage šliapali skvele a bez chýb, na počítačoch boli stále nejaké tie problémy. „Mali sme problémy s ovládačmi, ktoré spôsobovali problémy a frustráciu našich počítačových fanúšikov. Všetci v id Software boli z tých chýb, ktoré boli vo väčšine prípadov úplne mimo kontroly, pekne rozčarovaní,“ neskrýval svoje pocity.
Počas posledných mesiacov pred vydaním sme boli z výkonnostných posunov, čo sme urobili na hardvéri od AMD, spokojní. Urobili sme veľa interných zmien, aby sme sa prispôsobili inžinierom z AMD, ktorí nám hovorili, ako by mohla naša hra z ich ovládačov a hardvéru vyžmýkať to najlepšie. A potom hra vyjde a my sa musíme vrátiť na začiatok a bojovať s rôznymi produktmi a ovládačmi.
Vedeli sme, že niektoré staré ovládače AMD a tiež niektoré od nVidie mali s našou hrou určité problémy, lenže pri interných testoch všetko fungovalo dobre. A keď potom hra konečne vyšla a zároveň boli vydané aj zlé verzie ovládačov, polovica našich počítačových zákazníkov kúpila produkt, čo vlastne nefungoval.
zdroj:Czechgamer.com