Nový Tomb Raider bude predovšetkým o Larinom prežití

O tom, že najnovšie pokračovanie slávnej série Tomb Raider bude iné ako všetky predchádzajúce, sme sa zmieňovali už niekoľkokrát. Karl Stewart, medzinárodný manažér Crystal Dynamics, však nedávno prostredníctvom oficiálnych fór vývojárov prezradil o niečo viac o samotnej hre a zároveň dodal, že príbehová kampaň bude predovšetkým o prežití hlavnej hrdinky. Z toho dôvodu sa tiež nedočkáme žiadnej lovestory. „Už som mal príležitosť nahliadnuť do scenára niekoľkokrát a môžem vám povedať, že tam žiadna láska nie je,“ napísal konkrétne, „Snaží sa prežiť, nemá na to čas. Je to to jediné, čo momentálne zvládne a pliesť do toho ešte nejaký vzťah by bolo už trochu moc. “

> Rozhodne to však neznamená, že počas svojho putovania hrou nenarazíte na iné priateľské postavy. Tie na ostrove, kde sa príbeh odohráva, chýbať nebudú a máme sa vraj pripraviť na „rôznorodé stretnutia“. S ostrovom tiež súvisí hľadanie rôznych predmetov, artefaktov alebo tiež lov, ku ktorému Lara využije svoj ​​luk. „Už sa nemôžem dočkať, až ho uvidíte v akcii,“ neskrýval Stewart svoj ​​záujem a dodal, že sa na neho môžeme tešiť v niektorom z chystaných vývojárskych denníčkov.

> Posledné informácie sa týkali samotného systému boja. Nový Tomb Raider by mal byť hrateľný niekoľkými rôznymi spôsobmi a štýlmi, počas ktorých sa vám do rúk dostane veľa zbraní pre boj zblízka, z diaľky alebo aj pre stealth postup. Úzko s tým súvisí aj ďaleko väčšie zameranie sa na realitu, vraj by sme teda už nemali byť schopní vykonávať úplné nezmysly, ako napríklad „skočiť z útesu a úplne náhodne sa na ňom zachytiť“. „V reálnom svete to takto nefunguje,“ upozornil Steward.

> Tomb Raider vychádza na konci toho roku na počítačoch a konzolách PlayStation 3 a Xbox 360.

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár